mandag den 22. februar 2016

2nd hand







 

Egentlig shopper jeg normalt ikke, og jeg kan uden at blinke sige at 'køb af tøj' er den mindste post på budgetkontoen. MEN når jeg så endelig finder noget jeg godt kan lide, så holder jeg mig ikke tilbage ;O)

 
 
 
 
 
Det er dagens indkøb vist beviset på. Jeg cyklede forbi den lokale Røde Kors butik og måtte lige ind og se om de havde fået nye varer. Hvad jeg endnu ikke vidste, var, at der var 50% på alt tøj i dag.
 
 
 
 
 
 
 
6 par fine stilletter til en pris af 300 .- ! Det er tre helt særlige ting ved at købe 2nd hand sko - 1. du støtter en god sag, 2. tanken om selve det at genbruge 3. skoene har været på før,
hvilket gør at de er trådt til :o)
 
 
Brands:
Aldo, Moss Copenhagen, Graceland, BCBGirls og CSB shoes


Flotte stilletter med peep toe fra Moss Copenhagen. Vedlige holdte og med ny hæl.












Lak, læder og RØDT! I love it! Fine pumps. Har været brugt ganske få gange og har en lille sort rids bagpå. Men det ser man ikke, når musikken først spiller. 
Mine favorit sandaler med peep toe, jeg er vild med stilen og designet. Disse er fra Graceland og forhandles i Deichmann.

 
Klassik dame sko med lavere hæl fra BCBGirls. De er med skridsikker gummisål og ligner de aldrig har været brugt.
Klassiske stilletter i sorte kalveskin fra Aldo, aldrig brugt
Plastisk Fantastisk! Peep toe, kilehæl og plastisk sløjfe :O) Sko fra CSB shoes. De har ikke en skramme og er formentlig ikke brugt før.
Fine røde satin stilletter med peep toe og sløjfe fra Graceland. Stilletterne har været brugt før, men er fortsat pæne.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar