torsdag den 26. marts 2015

Kalkpose til seje klatretøser og drenge


DIY kalkpose

Min søster går til Bouldering! Hun er vildt sej! & har hun først sat ét i hovedet, giver hun ikke op før hun mestrer diciplinen. Dette gælder stort set alt. Denne gang blev projektet en kalkpose. Hun har tidligere hæklet en del bamser, men denne gang tog hun skridtet videre. Hun faldt over denne opskrift fra Nørkle tøserne, som har en masse spændende projekter igang.

Lad dig inspirere og klikke på linket for at se Nørkle tøsernes opskrift her :O)

Jeg er vild med kalkposen. Får en snært af lyst til selv at klatre, hvis jeg kunne have sådan en pose med mig ;o) Min søster hæklede denne til en kammerat i klubben. Det var egentlig ment lidt som en joke, men resultatet er ikke til at tage fejl af - Den er sgu da fed ;o) Gaven gav smil på læben og er allerede taget flittigt i brug.

Min søster går til Bouldering i Bådhavnsgade - Tjek deres site ud her: Copenhagen Boulders






Ingen kommentarer:

Send en kommentar