torsdag den 16. april 2015

Forår Åhh Forår






Forår i København <3














Cyklede forbi H.C. Ørsted parken, Botanisk Have og Kongenshave i dag på vej hjem. De smukke Kirsebærtræer og Maghonia blomstre så smukt netop nu!



Det skal nydes, mens man kan :O)










Magnolia x soulangeana, Wauw! Dette Magnoliatræ tog mig med storm, et af mine favorittræer når det blomstre :O)



I anledning af Dronningens 75 års fødselsdag, dags dato, gjorde Den Kongelige Livgarde sig klar til march mod Amalienborg. Smukt så det ud foran Rosenborg Slot.






 





De smukke kirsebærtræer klæder Kongens Have så smukt!! Et syn jeg aldrig kan blive træt af!

Vil glæde mig til "Når jeg blir gammel, så vil jeg sidde.." "..på en bænk i Kongens Have" & kigge på de smukke april træer :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar